Lazada

Wednesday, September 21, 2016

Scarlet Heart - Ryeo

Assalamualaikum....

Sekarang ni ada satu drama Korea baru kat Channel One, 393, tajuknya 'Scarlet Heart - Ryo'. Best wooo... Aku mula-mula tengok dari ep 07. Pastu start dari ep 08 dah mula jatuh cinta (kah3x) dekat hero utama dia, (Lee Joon Gi- Olo2 omey ngattt!!!)... Harap-harap laki aku tak baca blog ni.. (Tapi kalau dia baca harap2 dia faham ler time kul 9.05mlm - 10.20mlm tu time bini dia berangan tengok cerita dongeng, tengok putera raja hensem sambil melupakan masalah di alam nyata, tapi biasanya mmg dia selalu bagi aku pon remote tv)


Ni 1st time aku tengok drama sampai tahap obses dengan pelakon dia.. Dah lama tak macam ni.. Last buat peel macam ni masa Form 2 kot.. Dulu-dulu minat giler dengan Wong Hei... Skang ni Wong Hei dah tak relevan, huhu... Dia dh jadi atok2..


Korang carilah sendiri sinopsis cerita dia.. Aku cuma nak cuci mata tengok hero dia je.. (Berasa macam budak tingkatan 2 kembali, yahuuuuuuuuuuuu!!!!)






Barisan pelakon utama dia. Adik angkat aku yg tengah-tengah tu.. (Muahahahah)





Oloh-oloh, omey ngat









Versi moden








Omey ngat.. Muka licin benau jerawat sebutir pon tadokkk...



2 comments:

  1. hahaha~ kite suke 2nd lead.. wang wook..

    ReplyDelete
  2. Atiehilmi.. suka jgk second lead tu.. Tapi sbb Joong Gi dia blh twist dari flower boy kat luar, jadi so manly/mcm jejaka rough gitu dlm cite ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...