Lazada

Wednesday, February 19, 2014

Saya adore sama si dia

Assalamualaikum wbt...

Entry pendek sebelum rehat tengahari... 

Tadi tangan ni saja menggatal google dan menggodek ke sana ke mari takde arah tujuan.. Dan terjumpala blog ni, nisahdihati..  Blog sepupu saya yang sekarang menetap di Rabigh Qasr, Makkah, Saudi Arabia.. Tak tau pulak kak Tahrun ada blog... Tapi kalau tengok fb dia... memang boleh meleleh air liur... Penuh dengan makanan-makanan yang sedap-sedap...


       Beruntungnya suami dia, dapat isteri cantik, pandai dan rajin memasak lak tu... Paling tak tahan kalau tengok dia masak makanan yang mengimbau zaman kecil saya.. Macam kek ang... Perghhh... Baru-baru ni dia upload masak mee calong... Suami saya yang tak suka makan mee calong tu tetibe je cakap, 'Hujung minggu ni masak mee calong eh.. Guna mee lidi.. Sedap pulak tengok yang sepupu syg masak tu'...   Amboi-amboi ni boleh mendatangkan jelezz hihihi...

  Ni gambar-gambar dari fb dia... Terliur tak tengok?? Masya Allah..Rajinnyala akak sepupuku yang sorang nih.. Ni baru sebahagian.. kalau nak tengok lebih lagi, boleh tengok fb dia... Rambang mata nengoknya...








Kak Tahrun buat sendiri mee kuning dan laksa gandum... Adore sangat... Saya belum sampai ke tahap ni lagi...


 Yang penting, ketupat sotong versi beserah tu.. Marveless..




Tak boleh jadi ni...Asyik tengok gambo makanan, nak kena kuar cari lunch.. Bye2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...