Lazada

Tuesday, February 26, 2013

Rainbow Cake

Repeat order dari my boss, Jb Fard.. Sebenarnya ni jiran dia yang order... Lepas makan kat rumahnya masa dia buat birthday anak dia baru-baru ni.. Asalnya dia nak order 5 biji, tapi saya memang surrender, memandangkan kapasiti pengeluaran yang terhad.. Saya takde stand mixer.. Cuma guna hand whisk aje.. Jadi bila nak buat banyak-banyak macam tu, paham-pahamla kan. Acuan saiz ni pun ada satu je.. Hihi memang niat di hati nak beli banyak-banyak loyang tapi belum cukup modal. 

Jiran bos ni baru aje disahkan bebas dari kanser. Jadi, dia bercadang nak order 5 biji kek. 4 untuk bawa ke hospital, dan sebiji lagi untuk makan-makan.. Saya rasa sangat bersalah sebab hanya boleh buah sebiji aje, tapi apakan daya, saya memang tak mampu nak buat kek ni banyak-banyak sebab dia makan masa sikit. In Sha Allah bila saya dah stabil sikit, saya akan buat semula kek ni... 







Deco memang tak cantik. Saya akui saya tak kreatif.. Tapi rasa, in sha Allah sedap.. *Wink*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...