Lazada

Tuesday, February 19, 2013

Tempahan Cupcakes

Ini adalah tempahan yang julung-julung kali, hehe my very first time buat cupcakes... Banyak benda yang pertama kali saya buat... Memandangkan saya adalah baker yang baru belajar... Sangat-sangat berterima kasih dengan kawan-kawan yang berani mencuba air tangan dari freshie macam saya ni hehe.. Andalah yang mendorong semangat saya untuk explore lebih jauh dan mencuba resepi-resepi yang baru.. Kali ni order dari officemate, Kak Wan. Agak lama juga dia order baru saya berani buat.. Padahal buat cupcake je kan, nak jugak gelabah macamlah nak kena buat chocolate indulgence..

Kali ni Kak Wan order chocolate moist cupcakes dengan chocolate ganache topping dan vanilla cupcakes dengan buttercream frosting... Kak wan ni adalah pelanggan yang sangat tak cerewet... Saya tanya dia nak tambah topping apa-apa tak kot-kot dia tak suka topping kan, jawapnya, 'ikut suka miza la mana-mana yang sedap'.. heheh gitu..

 


chocolate moist




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...