Lazada

Thursday, April 16, 2015

Aktiviti Membaking

Assalamualaikum...


Arini nak tepek gambor adik ngan kakak aku yang bergotong royong wat kuih raya.. (tahun lps..hikhik)...

Memandangkan tahun ni aku tak dapek nak wat kuih raya sebab dalam pantang (sob sobss).. Marilah kita mengenang keindahan kenangan silam...




Adik aku, Mastura yang baju biru. Yang tudung hitam, kakak aku, Salasiah..
Rajin dema ni tolong aku menguli kuih..





Antara yang kami buat.. Tart nenas bunga..







Cornflakes madu ni favourite adik aku yg bongsu, Danial.. Yang bujang ni pandai makan je..Suh tolong taknak.. Bab melantak, dia no satu..






Pastu buat pretzel celup coklat+badam... Beli ready made pretzel, just celup je coklat...






Ni almost Famous Amos Chocolate chips...








Proses coating....








Ni nak buat biskut florentine... Tak dapat dah harga barang-barang camni...










Biskut cornflakes






Buat biskut






Biskut Bunga  Cina 







Biskut Sarang Semut







Ni kek barbie masa birthday Aisyah






Jual cheeseleleh.. Ni masa badan larat lagi..





















Balance cheese aku wat lapis cheese crackers





















Fudgy Brownies




























Steamed Fruit Cake







Sedap dappp..





























































..











Harga barang-barang kat bekry sebelum GST. Sekarang???? Huuu nak nanges rase...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...